събота, 11 април 2009 г.

Раздавам награди / Дарю награды

Първите две награди са за коментари. Получих ги от Дария :) Давам ги на всички, които пишат коментари в моя блог. Благодаря ви за отделеното време:)

Первые две награди за коментарии получила от Дария. ) Награждаю всех девочек, которые пишут коментарии в моем блоге. Благодарю за вашему вниманию:)

blogmy_award_resize

Последната награда Smart Blogger е от Сузи :). Има следните правила:

- напиши името на този, който те е наградил;

- награди някои блогери, които мислиш, че я заслужават;

-не забравяй да им дадеш линка в блога си.

Награда Smart Blogger получила от Сузи :) Правила такие:

- напиши имя того человека, от которого получили ее;

- номинируй некоторый блогерры;

- не забудьте сообщить об этом владельцам блогов, которые вы номинировали.

SMARTBLOGGER

Награждавам всички, които следят моя блог;))

Я награждаю всех , которые читают мой блог;))

2 коментара:

Olya-lya каза...

Спасибо! смайлик с сердечком

Milena Ivanova каза...

Пожалуйста:)