събота, 14 февруари 2009 г.

От японските книги




6 коментара:

Лана каза...

Это под горячее? Вот, правда же, японцы - мастера такие штучки делать? Красота, жаль, что я не вяжу :)

Milena Ivanova каза...

Да, японцы делают чудесные вещи. А ты вообще не пробовала научится вязать?

Лана каза...

Ой, несколько раз бралась за крючок, но, видно, не моё :) Или не готова пока :) Но мечта такая есть. Может, когда-нибудь... ;)

Milena Ivanova каза...

;))

Depeche каза...

На няколко пъти съм попадала на разкошни модели на една кука от японски книги. За съжаление японският ми е слаб :) (разбирайте 0). Схемите обаче често са достатъчни, за да подхвана и завърша плетката. Наскоро ми попадна един чудесен модел за чанта. Този път обаче попаднах на техника (или трик), който никога до сега не бях виждала. Чудя се дали някой би могъл да ми помогне с този модел. Мога да изпратя модела като jpg.

Milena Ivanova каза...

Depeche, и аз се ориентирам по схемите. Изпратете снимките на e-mail - а. Ще го намерите в лентата от дясно. Може да успеем да разгадаем как се плете чантата.)