петък, 23 май 2008 г.

За един ден

Може да изплетете оригинален колан от квадратни мотиви на една кука. Използвайте памучна или копринена прежда. Изберете сами мотивите: с цветя в средата или без. Добавете мъниста, мидички, панделки, използвайте прежда в различни цветове. Фантазирайте смело!


Сигурна съм, че ще се получат неповторими коланчета, които да комбинирате с облеклата в летния ви гардероб.


И докато аз плетях моето коланче за новата ми рокля, Петьо (моят съпруг) страхотно ме изненада. Превърна старата, счупена чешма в двора в малка градинка - с цъфнали жълти теменужки и червени петунии.


Това са едни от любимите ми цветя:)))

5 коментара:

TANK каза...

Я ничего не понимаю, но кажется твой муж над тобой страшно издевался по поводу платья, да? Цветы красивишные, а они где ростут?

Milena Ivanova каза...

Пока я вязала пояс, муж сделал сюрприз:) Он поправил старую чешму и посадил там цветы.
Google уже переводить с болгарском, но... ужас!!! Мой русский лучше;)))

TANK каза...

Ой, Ржунемогу!!!!!!;)))))))
Вот это я клёво язык предков понимаю;)))))))))))
Мужу медаль,он Умница!!!

Катерина МТ каза...

А мне твое платье очень нравится. Оно конечно напоминает некий "деревенский романтический стиль", но мне видится, что оно очень уютное и домашнее. :)

Milena Ivanova каза...

Спасибо:) Правильно определила стиль))) Я хотела платье, которое объединяет рэтро, романтика; которое напоминает про старинные города и было удобное. Думаю, что получилось;)